Jobba hos oss

Som medarbetare hos oss får du förmånen att arbeta i vår fina skola i södra Jordbro. Hos oss möter du ett välkomnande klimat där vi trivs i en gemenskap som genomsyras av samarbete och omtanke.

Hos oss finns det många professioner där alla är viktiga och bland den pedagogiska personalen möter du lärare, specialpedagoger, förskollärare, fritidspedagoger, barnskötare, lärarassistenter, elevassistenter och socialpedagog. På Höglundaskolan arbetar även andra funktioner så som vår skolassistent, it-support, vaktmästare och vår kökspersonal som både består av kockar och köksbiträden. Skolan har därutöver såväl skolsköterska som kurator och en ledning som består av rektor, två biträdande rektorer och en studierektor.

Oavsett var du jobbar på Höglundaskolan så är du betydelsefull.

Som medarbetare hos oss blir du en viktig länk i ett team. Med flexibilitet och engagemang finns det stora möjligheter för dig som vill ta ansvar och utvecklas. När du arbetar hos oss förväntas du trivas i en mångkulturell miljö, med högt tempo och inspirerande utmaningar där du får möjlighet att göra skillnad.

Lediga tjänster publiceras på denna sida och har du i övrigt en pedagogisk utbildning på högskolenivå och ser vår skola som intressant ska du absolut höra av dig. Likaså är du som är intresserad av att arbeta som timvikarie både med och utan akademisk utbildning välkommen att kontakta oss.

Vem vet det kanske är just dig vi söker som vår framtida medarbetare. Välkommen med din ansökan!

Senast uppdaterad: 7 mars 2019